28 Haziran 2011 Salı

the artist formerly known as god

"you are a mystery" falan diyip de, şu davranışını da yüceltemiycem. kusuruma bakmazsın.

bana bak okur, bu haberleri hep ben mi vericem? prince yahova şahidi olmuş, hem de tee 2001 senesinde, hiç söylemiyosun.

ama anlamıyorum, 3121 çıktığı zaman yahova şahidiymiş demek. ya da, "baby cant you see i wanna get you satisfied oh yeah?"den hemen sonra, "i aint talking about nothing physical" demesinden kıllanmamak, benim salaklığım mıydı? "have you ever felt you were dying and felt satisfied?" derken, laf oyunu yapmıyomuş. allalaaaaa...

"otoritenin ne demek olduğunu öğrendim. incil bunu öğretiyo" diyo.

daha da ileri gitmiş (gidebilmiş): "müslüman ülkeler eğlenceliler. tek bir din var, düzen var; insanlar burka giyiyolar. başka çareleri yok. ve bu durumdan mutlular."

ya bu adama ne içirdiniz!? (bu yazılarda ne zaman, kime hitap ettiğimi anlıyosunuz di mi? - anlamıyosanız da çok umrumda sanki) ya, gerçekten noluyo!? ("23 positions in a one night stand" diye şarkısı var adamın, ay şimdi deliricem!)

Hiç yorum yok: