25 Eylül 2010 Cumartesi

artık dizginlerin benim elimde petrol

sevgili blog okurları
gözümü para bürüdü. bittim ben. blogumuza pattis kızartmasıdır, istikbal yataktır reklamları geldikçe, bi hayli çirkin tavırlar sergilemeye başladım. aklıma alkislarlayasiyorum'dan vidyo çalıp siteye koymak falan gibi saçma (aslında çok mantıklı) para kazanma yöntemleri geliyo. google bitirdin beni. kendimi bikaç ay sonra ruslarla el sıkışırken görebiliyorum. o zaman çok uzaklara taşınıp geldiğim yeri çoktan unutmuş olucam.
bu arada tabii dünyada herkes benim gibi dişiyle tırnağıyla kazanmıyo milyonları. ispanya'da bruegel I'in yeni bi tablosu ortaya çıkmış. madrid'deki prado müzesi 'the wine of st martins day' ismi verilen tablo için 7 milyon euro ödemeye hazırmış. ancak müzeye diil de, koleksiyoncuya satılırsa 25 milyon euro'ya kadar değeri varmış.
bruegel I'in 1565 - 1568 yılları arasında yaptığı tablo, ilk varilden şarap içmeye çalışan köylüler, çocuklar, dilenciler, ayyaşlar ve hırsızları gösteriyo. sahipleri 148cm x 270.5cm ölçülerindeki tablonun bruegel I olduğunu bilmiyolarmış.
şimdi burda bi duralım. bu insanlar gerizekalı mı? buyrun tablonun bi fotoğrafı:

bunlar da bruegel I'in başka tabloları:



şimdi bu zamana kadar duvarındaki 'the wine of st martin's day' tablosuna bakıp da, bruegel I olduğunu anlamayan insanı dövmez misiniz?
bence yalan. biliyolarmış.
resmen ihtiyaçları yokmuş paraya. "ay buna da bi ara baktıralım, bruegel I heralde bu" diyolarmış kendi aralarında. gerizekalılar!

Hiç yorum yok: