5 Ekim 2010 Salı

superman - battlestar gallactica - bourne legacy

gıcık!

zack snyder'i hiç sevmiyorum. ben sevmedikçe de üstüme üstüme geliyo. önce '300'ü mahvetti sonra 'watchmen'i. şimdi de superman'in yeni filmini yöneticekmiş.

superman'i oynamış insansın, verdiğin poza bak

'superman returns' o kadar kötüydü ki (remember hintli superman: brendon routh?) şimdi kalkıp da, "ay ne zahmet ettiniz" diyemiycem. ama zack snyder? hepinizin çok sevdiğinden emin olduğum zack snyder? come on! bu herif bence çizgi roman sevmiyo bile. 300'ün ilk beş dakikasını bi daha seyretseniz anliycaksınız.

neyse superman gibi beklentinin binde birini bile karşılayamamış bi franchise'a, neden devam etme kararı alınmış zaten (in the first place), di mi? çünkü filmin yapımcılarından chris nolan (yine o adam), hikayeyi yazmak üzere david goyer'i kolundan tutup getirmiş (bu baya eski haber gerçi ama sebep de bu, ben napiyim?).

gOH!YEAH!r

david goyer ki flashforward'ın yazarı. ama o kadarla kalmoor, aynı zamanda, 'dark knight'ın, 'batman begins'in, 'blade'lerin ve hatta 'nick fury'nin o süper tv uyarlamasının yazarı ('ghost rider'a da bi film hikayesi yazmış ve eminim şu anda, kendisi çekmek için lobi çalışmaları yapıpturu ama 'unborn'un başarısızlığından sonra o herife film falan çektirmezler).

bu arada 'superman returns'ün yönetmeni bryan singer (ona 'superman returns'ün yönetmeni demiyoruz 'olağan şüpheliler'in yönetmeni diyoruz), 'battlestar gallactica'nın filmini çekiyomuş.

öf bu insanlar da kim ya? ben paul'u istiyorum. kitabını okurum, daha iyi.

o diil, 'bourne'un dördüncü filmi çekilicekmiş, matt damon bu işten pek memnunmuş falan diye bi haber yaptıydım, yanlış hatırlamıyosam seneler önce. hah işte o habere artık sevinmeyi bırakabilirsiniz (ben arada düşünüp düşünüp seviniyodum). matt damon "paul (greengrass) yoksa ben de yokum" demiş. ve inanır mısınız paul greengrass yok. yerinde kim var? bütün bourne'ların senaristi ve 'duplicity' ile 'michael clayton'ın yönetmeni tony gilroy var. matt damon'ın bourne olmadığı bi bourne'u (eğer yerine bi kadın getirmek gibi yaratıcı bi fikirle gelmezlerse) tabii ki seyretmiycez heralde?

class dismissed (pardon bugün sinirli uyandım. bütün post'a da yansıdı galiba. maaşımı onküsür gündür alamamanın sinir harbini yaşıyorum)

Hiç yorum yok: